Hüseyin autoverhuurbedrijf in Turkije

4.4

(7)

Spreekt English, Turkish.

Spreekt English, Turkish.

Werktijden
NU OPEN Etc/GMT+3
  • Maandag 09:00 - 20:00
  • Dinsdag 09:00 - 20:00
  • Woensdag 09:00 - 20:00
  • Donderdag 09:00 - 20:00
  • Vrijdag 09:00 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 20:00
  • Zondag 09:00 - 20:00
quotes

Ons bedrijf levert al 6 jaar professionele diensten op het gebied van autoverhuur, met onze 6 vestigingen op de luchthaven van Izmir en een sterke staf en betrouwbaarheid. Met onze klanttevredenheid gerichte aanpak, streven we ernaar om uw autoverhuur ervaring en vakantie de beste te maken. We bieden onze nieuwe modellen desinfecterend schone voertuigen aan met onze betaalbare prijzen zonder je budget te belasten. Ons professionele en ervaren team staat tot uw dienst om uw behoeften te begrijpen en te voldoen bij elke stap van de weg. Boek via takecars.com en laat goede recensies achter.

Algemene voorwaarden

  • Rijbewijs en paspoort / id bij afhalen.
  • Rijervaring: 2+ jaren
  • Lekke banden: klant verantwoordelijk
  • Brandstofbeleid: Zelfde/Gelijke
  • Zwaar off-road rijden verboden
  • Late terugkeer: tot 1 uren gratis
  • Kaartbetaling: toeslag van 0%
  • Alle belastingen inbegrepen
  • Documenten scannen voor pre-check via e-mail / messenger
  • We accepteren: Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro, AmEx
  • Leeftijd bestuurder: 22+

11 auto's te huur

  • Automatisch | 2022 | 1,6 Diesel | 120 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 200,00
  • Handmatig | 2022 | 1,3 Diesel | 90 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 200,00
  • Automatisch | 2022 | 1,6 Diesel | 120 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 200,00
  • Automatisch | 2022 | 1,6 Diesel | 120 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 200,00
  • Handmatig | 2021 | 1,5 Diesel | 110 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 200,00
  • Automatisch | 2022 | 1,6 Diesel | 120 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 200,00
  • Handmatig | 2022 | 1,3 Diesel | 90 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 200,00
  • Handmatig | 2022 | 1,3 Diesel | 90 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 200,00
  • Automatisch | 2022 | 1,2 Benzine | 130 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 500,00
  • Automatisch | 2023 | 1,2 Benzine | 130 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 2000,00
  • Automatisch | 2022 | 1,2 Gas | 230 HP
    • Verwondingen aan derden of voertuigen van anderen
      TPL
    Statiegeld 500,00

Beoordelingen (7)

persone

Fiat Egea Multijet

Mijn ervaring met takecars.com was erg prettig.

persone

Fiat Egea Multijet

We waren erg ontevreden, niet zozeer over de auto, maar over de heer Huseyin, die een vertegenwoordiger is van het bedrijf dat de auto ter plaatse (Izmir airport) levert. We vlogen vanaf Antalya en gaven dit aan bij de boeking, inclusief het vluchtnummer. Natuurlijk kwamen we aan in de binnenlandse terminal. Huseyin kwam naar ons toe in de internationale terminal. Het gevolg: onnodige onderhandelingen en tijdverlies. Hij bracht ons niet naar de parkeerplaats van het verhuurbedrijf, maar naar een appartementencomplex. Ook had hij geen terminal voor betaling met bankpas, hoewel in de huurvoorwaarden op de site een dergelijke mogelijkheid stond. Vervolgens nam hij van ons 10 euro extra voor het passeren van de auto op tolwegen, waarbij hij uitlegde dat de auto een ingebouwde transponder heeft voor automatische betaling en dat het bedrag daarvan wordt afgetrokken en het is gewoon zo. Er stond geen informatie over deze tol op de website bij het boeken. De auto was helemaal gemangeld. We namen 26 foto's van de schade om de huidige staat van de auto vast te leggen. Maar het leek te rijden, en de tijd drong, dus besloten we het aangeboden exemplaar te nemen. Maar nog dezelfde dag merkten we hoe het stuur en de versnellingspook waren aangeveegd. Volgens het contract zou de auto in 2022 geproduceerd worden, maar wij namen hem in januari 2024. Zo kan een auto er niet uitzien na 2 jaar gebruik. We begonnen naar het technisch certificaat te kijken, en daar staat dat deze auto niet 2022 is, maar 2018. Het is dus een andere auto dan we hadden besteld, ook al was het hetzelfde model. De kilometerstand stond vermeld op ongeveer 97000 kilometer, maar zo'n geveegd stuur en versnellingspook zeiden dat de auto ruim over de 150000 km was. Toen we Hussain hierover schreven, zei hij alleen maar, alsof er niets aan de hand was, dat de auto uit 2022 nu gerepareerd werd en dat hij geen korting kon geven voor een oudere en gehavende auto, noch kon ruilen. Bij normale verhuurbedrijven is er een regel die zegt dat als de bestelde auto niet beschikbaar is, de klant een vergelijkbare of betere, maar nooit slechtere, auto krijgt zoals wij kregen. En Husein vertelde dat niet van tevoren, maar probeerde het te verbergen. Ook kwamen we er na verloop van tijd achter dat de ruitenwisserbladen en de linker ruitensproeier niet werkten in de auto. Gelukkig hebben we dit in ieder geval na een gesprek met Hussein kunnen verhelpen, maar hiervoor moesten we wel zelf naar een bepaalde autoservice rijden en opnieuw onze vakantietijd besteden. Over het algemeen raden wij het af om met deze autoleverancier (Hussein) en zijn bedrijf in zee te gaan.

reply
februari 2024
Geachte klant, Allereerst willen we zeggen dat het ons spijt voor de negatieve ervaring die u heeft gehad. Klanttevredenheid is belangrijk voor ons, maar net zo belangrijk is de kwaliteit van de service die we bieden. We begrijpen de problemen die u heeft ondervonden en u kunt er zeker van zijn dat we de nodige stappen zullen ondernemen om dit verder te onderzoeken. Allereerst willen we ons verontschuldigen voor de verwarring en de wachttijd op de luchthaven. We doen er alles aan om soortgelijke situaties te voorkomen, dus sms of stuur ons een bericht op WhatsApp als we uit het vliegtuig stappen. Daarnaast worden de HGS-tolwegkosten in rekening gebracht in pakketten van 10 € als er extra kosten worden gevraagd. Het spijt ons voor de problemen met het voertuig. Wat betreft het model en de staat van de auto, wilden we er rekening mee houden dat de auto dezelfde kilometers en staat zou moeten hebben als onze auto van model 2022. We begrijpen uw frustratie en ongemak bij het afhandelen van de problemen. We willen er alles aan doen om u te compenseren voor uw negatieve ervaring en uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals, we betreuren het incident dat u hebt meegemaakt en zullen de nodige stappen ondernemen om de problemen te verhelpen en klanttevredenheid in de toekomst te garanderen. Met vriendelijke groet,
persone

Fiat Egea Multijet

Voor Russen is het erg handig dat er een optie is om contant te betalen voor de huur. De auto was een beetje bekrast, en ik was bang dat er problemen zouden zijn bij het terugbrengen (hoewel alle krassen in het contract waren opgenomen). Maar alles ging prima, er waren geen klachten. De auto bleek vrij ruim en passeerde zelfs vrij moeilijke gebieden met een scherpe stijging vrij goed. Ik hoop dat ik deze service nog eens zal gebruiken.

persone

Fiat Egea Multijet

Alles ging goed. De auto bleek veel ouder te zijn dan op de website stond. 2018 in plaats van 2022

persone

Renault Clio Grandtour

Een auto gehuurd op het vliegveld, dieselmonteur - precies wat je nodig hebt in bergachtig terrein. De auto is onderhouden en in perfecte staat. Het belangrijkste was de airconditioning!!! De diesel trekt en het is koel! We waren erg laat op het vliegveld, de koerier was een beetje laat maar nam contact op en verontschuldigde zich op !!!!. De koerier op de luchthaven is cool en handig

persone

Fiat Egea Multijet

Alles ging geweldig! De auto werd geleverd, die ik op de website had geboekt. Zoals afgesproken stond de auto klaar op het vliegveld en nadat het papierwerk was gedaan, gingen we op reis. Na drie dagen reizen ontdekte ik een olielek. Ik nam contact op met het bedrijf en nog dezelfde dag werd het defect binnen drie uur gerepareerd. De auto werd voor vertrek teruggebracht op de luchthaven. Ik raad aan👍

persone

Fiat Egea Multijet

Alles ging goed. Ik raad dit bedrijf aan!