Ik heb een auto gereserveerd voor een dag op 27.08.2024. Geen contact met verhuurder tot deze datum. Huur was gekocht met auto levering op opgegeven adres. We wachtten ongeveer een half uur op levering en geen teken van een auto en verhuurder nam nog steeds geen contact op of beantwoordde zijn telefoon niet. Ik spoorde het bedrijf op en nam contact op met een andere werknemer, die de baas bleek te zijn, en ik hoorde dat mijn gehuurde auto nog steeds door een andere klant ergens aan de Duits-Tsjechische grens wordt bewaard. Er was geen eerdere informatie over dergelijke problemen, het leek er duidelijk op dat de verhuurder dacht dat we er niets aan zouden doen en gewoon akkoord zouden gaan met oplichting. We kregen een voorstel voor een andere auto waarvan gezegd werd dat het een busje was. Zoals op de foto bleek het een volledige bestelwagen te zijn - Fiat Ducato (laat me eraan herinneren dat we niet voor niets een kleine Seat MII huurden). Na ongeveer 2-3 uur vanaf de afgesproken levertijd leverde de verhuurder het busje af op onze locatie en het bleek dat hij helemaal geen Engels sprak. Na het tekenen van het contract kreeg ik een vreselijke, snelle uitleg hoe ik die auto moest 'gebruiken'. Het busje was in slechte staat, er zat zelfs iets in de kofferbak dat constant bewoog, rijden op de wegen die we gepland hadden was een nachtmerrie. Na de tour met zeer stressvol rijden, was er nog steeds geen contact met de verhuurder die ons een auto had geleverd en zei dat we hem moesten bellen over het terugbrengen, ik moest nog steeds contact opnemen met de andere medewerker. Toen ik het contract tekende, zei ik dat we later over deze absurde situatie zouden praten, omdat we veel tijd verloren voor onze reis. Toen ik de auto terugbracht, vermeed de verhuurder dit onderwerp en toen ik er boos over begon, keek hij de hele tijd geërgerd alsof ik schuldig was aan deze situatie. Natuurlijk betaalden we veel meer voor de brandstof dan we normaal zouden doen voor een Seat MII en na een vrij lange en verhitte discussie met de baas van het bedrijf (de andere werknemer) kregen we 500 koruns aan compensatie van mij om hen met rust te laten. De verhuurder wilde zo graag van me af dat hij bijna vergat mijn handtekening op het contract te zetten. Ik raad dit autoverhuurbedrijf ten zeerste af, Vadim spreekt geen engels en geeft helemaal niets om zijn klanten, om het simpel te zeggen ze proberen je op te lichten en als je dat niet toelaat geven ze je alles om ze met rust te laten.
Hallo, we hebben u geïnformeerd over de problemen met het inleveren van de auto twee uur voor het ophalen/bezorgen van de auto. De klant die de auto voor u had gehuurd, had deze twee uur voor uw huur moeten terugbrengen. Helaas wilde u niet een uur langer wachten tot de auto werd teruggebracht en ik had geen ander voertuig dan het busje. Ik heb dat geleverd voor de prijs van de gereserveerde Seat Mii, die 1.100 CZK minder is dan de Seat Mii. Ik begrijp niet hoe u ons kunt beschuldigen van oplichterij, hoe we onszelf hebben verrijkt ten koste van u? Nog een leugen dat de auto niet in goede technische staat was, dat Vadim geen Engels spreekt en niet om klanten geeft, u had ook kunnen schrijven dat de auto vies was, niet de verplichte uitrusting had, een snelwegvignet, onvoldoende brandstof, dat we telefoons niet beantwoorden, enz. Als je ons wilt kwetsen met leugens zonder reden. Iedereen kan een idee krijgen van de andere beoordelingen hier.