Volkswagen Polo
in Montenegro
De auto deed het prima, maar we hadden wel een probleem toen het waarschuwingslampje voor de motor ging branden. Gelukkig konden we de auto bijna parkeren bij Perast, dus heb ik er de laatste paar kilometer voorzichtig mee gereden. Ik legde de situatie uit aan uw collega bij het overhandigen van de sleutels en hij legde uit dat dit wel vaker gebeurt, omdat er blijkbaar water aan de benzine wordt toegevoegd door sommige gewetenloze garagisten. Ik moet ook zeggen dat uw collega die de auto bij Petrovac afleverde heel eerlijk was, want we gaven hem het geld waar hij om vroeg, toen realiseerde hij zich dat hij de borg die we hadden betaald niet had afgetrokken, dus gaf hij ons dat bedrag snel terug.
We hielden van Montenegro en reisden vrij ver door het land, en we komen zeker terug.
juni 2023